loading...
شناخت و بررسی یهودیت، فراماسونری، شیطان پرستی و نقد فیلم
محمد بازدید : 45 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (1)

تاریخچهء فراماسونری‏ در ایران و جهان

http://rozup.ir/up/ethic/Pictures/framason4.jpg

 

"ماسون‏"یا"فراماسون‏"در لغت به معنای کارگر ساده یا شاگرد بنا می‏باشد و در اصطلاح به اعضای یک تشکیلات سری سیاسی گفته می‏شود،که امروزه حتی در کادر رهبری‏ ابرقدرتها نیز رخنه کرده است.

(بقیه مطلب در ادامه صفحه)

اعضای این تشکیلات سری را"ماسون‏" (Macon) ،"فراماسون‏" Franc-Macon "فارماسون‏" (Farmcon) "فری ماسون‏" (Frce-Macon) و در ایران‏"بنایان آزاد" می‏گویند آغاز پیدایش این گروه به عهد حضرت سلیمان(ع)منسوب است!براساس‏ یک افسانه‏ی اسرائیلی،هنگامی که حضرت سلیمان نخستین قبله مسلمانان(بیت المقدس) را بنا می‏کرد،کارگری بنام‏"استاد هیرام‏" (Hiram) در آنجا کار میکرد.وی برای اینکه اسرار و رموز معماری بدست‏"اغیار"نیفتد،دست به تشکیل یک سازمان سری زد.اعضای این سازمان موظف بودند که اسرار معماری را از اغیار مخفی دارند و مانع نفوذ بیگانگان‏ در این سازمان باشند.از این رهگذر رموز و اشاراتی برای شناسائی همدیگر تعیین کردند.

در عهد حضرت سلیمان و در دوران ساختمان آن معبد بزرگ،این سازمان،فقط جنبه فنی و حرفه‏ای داشت،بتدریج از صاحبان هر حرفه و فنی به عضویت این سازمان‏ درآمدند و با گذشت زمان بر نفوذ و قدرت،و بر کم و کیف این تشکیلات افزودند و از هر صنعت و مسلکی اشخاصی را،با رعایت اصول و مقاصد خود،به عضویت این سازمان‏ پذیرفتند.

این سازمان در قرون وسطی کارهای بانکی آن زمان را،در اروپا،از قبیل نقل و انتقال پول و حواله‏ها در بین شهرها و کشورها،بعهده داشت و در هر شهر و محلی،باصطلاح‏ امروز،آژانسهائی داشت که کارهای خود را کاملا محرمانه،و ظاهرا صادقانه،انجام‏ می‏دادند تمام روابط اعضای سازمان با یکدیگر با اشارات و رموز انجام می‏گرفت.

در اثر تماس با توده‏های مختلف،تجربه می‏اندوختند و بر شعاع و نفوذ قدرت خود می‏افزودند در این زمینه بیش از همه،از تشکیلات سری اسماعیلیه و قرامطه،تقلید و اقتباس نمودند.و هر جا شخصی کاردان و رازداری پیدا کردند به عضویت این سازمان‏ درآوردند و دامنه فعالیت خود را به سراسر ممالک دنیا گسترش دادند.و درصدد برآمدند که به ثروت‏اندوزی اکتفاء نکنند،بلکه در کادرهای رهبری جهان نیز رخنه کنند،آنگاه‏ با زر و زور و تزویر فراوان که در اختیار داشتند،احزاب سیاسی را خریدند.آنانکه‏ احیانا با زور و زر تسلیم نمی‏شدند با وعد و وعید مجبور به تسلیم کردند.

نگارنده معتقد است که این سازمان شیطانی از روز نخست برای همین منظور تأسیس شده،و داستان‏"استاد هیرام‏"افسانه‏ای بیش نیست.و طبق مدارکی که در دست هست،خود ماسونها به این افسانه معتقد نیستند،بلکه آنرا ساخته‏اند،تا دیگران‏ را اغفال کنند،و سرپوشی به روی برنامه‏های سری و نقشه‏های شیطانی خود بگذارند.

محافل ماسونها

اعضای این سازمان در هر شهری که باشند،به تناسب تعداد افراد وابسته،محفلی‏ دائر می‏کنند و یک عنوان ادبی زیبائی مانند فضیلت،روشنائی،آزادی و...بر آن‏ می‏نهند.

جز اعضاء کسی حق ورود به محفل را ندارد،و اعضای آن به هنگام ورود،گذشته‏ از آرم فراماسونری که عبارت از یک پرگار و گونیاست(که غالبا بر انگشتر نقش می‏کنند یا به روی کراوات و پاکلاه خود نسب می‏کنند)باید با اشارات و رموز خاصی،دربان و نگهبان محفل را مطمئن سازد که عضو محفل است،تا بتواند داخل شود.بعد از ورود نیز چند عقبه می‏گذرد که در هریک مورد سوال و جواب واقع می‏شود و به هنگام انعقاد جلسه‏ رسمی،یکبار دیگر تفتیش به عمل می‏آید،آنگاه جلسه وارد دستور می‏شود.

تمام رموز و استعارات این سازمان به زبان عبری و مقداری هم به لاتینی(روم قدیم) و یونانی است علاوه بر رموز نطقی،یک سلسله رموزات اشاره‏ای هم دارند که برای‏ شناختن یکدیگر بکار می‏برند.در محافل و مجالس با طرز نشست‏وبرخاست،و با حرکات‏ دستها و طرز مصافحه،به طرف مقابل می‏فهمانند که من از این تشکیلات هستم.اگر طرف‏ نیز از آن سازمان باشد،به اشارات او پی می‏برد و با اشاره متقابل می‏فهماند که من نیز وابسته تشکیلات هستم.

در یک عکس تاریخی که پس از جنگ جهانی دوم در مجله‏"پاری ماچ (Parismatch) منتشر گردید،تعدادی از زمامداران اروپائی و افریقائی در حال تبادل اشارات ماسونیگری‏ دیده می‏شدند از این میان‏"هایلا سلاسی‏"امپراطور سابق حبشه،قابل ذکر است.

مراحل فراماسونری

سلسله مراتب این سازمان سی و سوم درجه می‏باشد،که هر مرتبه‏ای عنوان خاصی‏ دارد و غالبا از تاریخ یهود و افسانه‏های اسرائیلی اخذ شده،و تعداد کمی ریشه شرقی یا اروپائی دارد.عالی‏ترین درجه فراماسونری‏"مشرق اعظم‏"نامیده می‏شود،و هر مرتبه‏ای‏ از اسرار مرتبه دیگر بی‏خبر است.و بدین ترتیب هر درجه‏ای با یک متد شیطانی خاص‏ اداره می‏شود و ارتقاء به درجات بالاتر،با گذشت زمان،و ابزار لیاقت و کفایت در مسائل ماسونیگری امکان‏پذیر است.

ممکن است برخی با ابزار درایت و کیاست خاصی،چند مرتبه را یکجا طی کنند،و برخی ممکن است تا پایان عمر از مرحله سوم نگذرند.

در مراحل ابتدائی،عقائد دینی چندان مطرح نیست،ولی در مراحل بالاتر،بویژه‏ بیست به بالا ایده و عقیده بشدت تحت مراقبت و کنترل قرار می‏گیرد.

هر یهودی عضو طبیعی دستگاه فراماسونری است،و لذا به هنگام قید عضویت آنها چندان تفحص و بررسی نمی‏شود،اما در ملتهای دیگر باید از هفت خان رستم بگذرد و لذا در تمام ممالک دنیا بالاترین درجات فراماسونری،در دست یهودیهاست!.

مهمترین عامل پیشرفت یک عضو،منافق‏"کامل عیار"بودن،هر لحظه به رنگی‏ درآمدن،و از قید دین و آئین آزاد بودن است.(در قاموس آنها،هر چه بیدین‏تر بهتر!)

دستگاه فراماسونری،زمانی بالاترین و مطمئن‏ترین دستگاه جاسوسی‏ برای امپراطوری انگلستان بود.و حالا در بست در خدمت اسرائیل می‏باشد و فرقه بهائی فعالترین و صدیق‏ترین خدمتگزار این دستگاه است.

ادامه دارد......

 

----------------------------------

منبع: پایگاه مجلات تخصصی نور

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 8,047
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد اوقات شرعی

    دریافت کد اوقات شرعی