loading...
شناخت و بررسی یهودیت، فراماسونری، شیطان پرستی و نقد فیلم
محمد بازدید : 30 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
http://up-lod.ir/uploads/13628399311.jpeg

باران خردمند

در بخش اول مقاله به نظام فرعونی مصر کهن نگاهی انداختیم و به نتایج قابل تأملی دربارة زیرساخت های فلسفی آن دست یافتیم. چنانچه اشاره گردید جالب توجه ترین خصیصه طرز تفکر مصر باستان ماهیت متریالیستی آن بود؛ متریالیسم یا ماده انگاری یعنی باور به ازلی و ابدی بودن ماده. کریستوفر نایت و رابرت لوماس در کتاب خود به نام کلید حیرام حرف های مهمی برای گفتن دارند که تکرار آنها خالی از لطف نیست:

محمد بازدید : 18 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

http://up-lod.ir/uploads/13628404752.jpg  

 

تاکنون دریافتیم که خاستگاه فراماسونری اصول اعتقادی الحادی است. مفاهیم و علائم پنهان آن، این موضوع را مورد تأیید قرار می دهند. به همین سبب اصول آن با مذاهب توحیدی در تعارض است. «مایکل هاوارد»، مورخ آمریکایی در نوشته محرمانه ای که مخصوص ماسون های عالی رتبه است می نویسد:

محمد بازدید : 23 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)
http://up-lod.ir/uploads/13628404751.jpg

 

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول می داند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد. شیطان در این اعتقاد، نماد نیروی تاریکی طبیعت، طبیعت شهوانی، مرگ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است. این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است؛ اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن، مرام شیطان پرستی، همگی دارای اصول زیر می باشند:

 

محمد بازدید : 23 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)
http://up-lod.ir/uploads/13628399312.jpg

 

ای هالیوود شیطان پرست!

حتماً شما هم وقتی پای فیلم های هالیوودی ای نشسته اید که شیطان یک پای آن است، از هیبت این اهریمن اندامتان به لرزه افتاده است. در آنجا شیطان یک نیروی افسونگر ماورایی است که اجازه دخل و تصرف و اعمال نفوذ در هر کس و هر چیز را دارد؛ موجودی که گاه شکست ناپذیر جلوه می کند و حتی برنده مطلق نابودناشدنی است که اگر هم فعلاً به هدفش نرسیده، در کمین خواهد نشست تا در اینده ای نزدیک کار را یکسره کند. این شیطان، برخلاف نگاه اسلامی،

محمد بازدید : 13 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)
http://up-lod.ir/uploads/13628403681.jpg

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی فعالی، مدرس حوزه و دانشگاه و نگارنده 9 جلد کتاب در باب جنبش‌های نوظهور معنوی، در هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های «آسیب‌شناسی عرفان‌های کاذب» که در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار شد، به ادامه مباحث خود در باب یکی شایع‌ترین مقوله‌های عرفان‌های کاذب، یعنی شیطان‌پرستی یا به تعبیری شیطان‌گرایی مدرن پرداخت.

محمد بازدید : 143 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
http://www.iranmostanad.com/history/images/products/AAE76813-06.jpg


گروهی از بنی اسرائیل همواره دنبال دانش و معرفت بوده اند. اما این حقیقت را از راه درست نمی جستند. زمانی سحر و جادو را علم می دانستند و با اهداف و نیّات شوم از آن استفاده می کردند و بعد در قرون اولیه مسحیت با رویکرد به گنوسیزم برای ربوبیّت شیطان و اصالت شرارت نظریه پردازی کردند. به قول تقی زاده اینها افرادی بودند که به طور کلی نسبت به دین یهود بی قید بودند. و به راحتی تغییر دین می دادند و در دین جدیدشان هم بدعت گذاری و تغییر ایجاد می کردند. در تفکر گنوسی این جهان از آمیزش نور و ظلمت ایجاد شده است. این اندیشه در تعالیم مانی به اوج و تکامل رسید و مانی در قرن سوم میلادی از بابل یعنی مهد یهودیان در آن زمان برخواست.

محمد بازدید : 23 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

http://up-lod.ir/uploads/13628399313.jpg


حجت الاسلام امین خندقی، استاد حوزه علمیه، روز گذشته در همایش شناخت و بررسی شیطان پرستی که از سوی جامعه المصطفی العالمیه مشهد در مدرسه علمیه نرجس(س) برگزار شد، بیان داشت: شیطان پرستی یک مکتب یا جنبش فلسفی است که شیطان را به عنوان یک الگوی اصلی برای عالم می پندارند. اینها عرفانهای نوظهور هستند که عضویت در آن ها شرایط خاصی دارد به طوری که رهبر این گروه ها دارای جاذبه هایی می باشد که موجب تأثیر گذاری فراوان در افراد می شود.
محمد بازدید : 18 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی فعالی، مدرس حوزه و دانشگاه و نگارنده 9 جلد کتاب در باب جنبش‌های نوظهور معنوی، در هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های «آسیب‌شناسی عرفان‌های کاذب» که در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار شد، به ادامه مباحث خود در باب یکی شایع‌ترین مقوله‌های عرفان‌های کاذب، یعنی شیطان‌پرستی یا به تعبیری شیطان‌گرایی مدرن پرداخت.

محمد بازدید : 18 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)
http://negar.charchoob.com/wp-content/uploads/israel.jpg

 

 

 حجت الاسلام جواد امین خندقی، نویسنده و محقق در زمینه مباحث شیطان پرستی در گفت و گویی، به ورود حوزه های علمیه در زمینه های عرفان های نوظهور و تبیین و آگاهی بخشی آن توسط طلاب علوم دینی تأکید کرد و اظهارداشت: برخی ورود به این مباحث را وظیفه طلبه نمی دانند اما باید دقت کرد که نقد لذت گرایی، ماتریالیسم و نفی خدا که اصول مهم در شیطان پرستی است، بر عهده طلاب علوم دینی می باشد که متأسفانه انجام نشده و مغفول مانده است.


محمد بازدید : 48 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

http://shia12.net/ar/image/ahle%20byet.JPG

 

 

حدیث معراج

مرحوم سید ابن طاوس می گوید: کتابی از ابوعبداللّه محمد بن عبداللّه بن عیاش دیدم که اسم آن کتاب «مقتضب الأثر فی إمامة الإثنی عشر» بود و در حدود چهل ورق داشت. در آن کتاب از پیامبر صلی الله علیه و آله روایاتی ذکر شده که در آنها به امامت ائمه دوازده گانه و اسامی آنها تصریح گردیده است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 8,063
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد اوقات شرعی

    دریافت کد اوقات شرعی